2012. október 31., szerda

2.fejezet.~Egy ötlet !


2.fejezet.

[..]

-Zoe!-kiabált anyukám.-Kész az ebéd.
-Megyek -motyogtam az orrom alatt , majd Benjaminnal bementem a konyhába , és beleültettem az etető székébe.
-Parancsolj!-nyomta anyu a kezembe Benji ételét-Etesd meg!
Én csak egy nagy levegőt vettem , majd az etető szék elé húztam egy széket , Benjamin nyakába egy előkét kötöttem , és egy kiskanállal etetni kezdtem.
Nagyban benne voltam az etetésében mikor egyszer csak a szájában lévő ételt rám köpte.
Anyám nagy nevetésben tört ki , nekem már kevésbé tetszett a dolog.
-Hát köszi - mondtam Benjaminnak  , majd elé leraktam a tányérját , és elmentem átöltözni.
-Megint rossz húzás , Zoe!-kiabált utánam anyu.
Csodálatos , most mit csinált ez a kis zsivány?
Annyira rossz , hogy az kimondhatatlan.Bármikor megetetem ezt csinálja amit most  , vagy a fejére keni az ételt , vagy ledobja a tányért.
Altatásnál sosem hajlandó elaludni.
Ha már most ilyen rossz , mi lesz ha nagyobb lesz?Bankot rabol , esetleg tömeg mészárlást hajt végre?
Felmentem a szobámba és átvettem a pólómat , majd egy zsepivel letöröltem az arcomat.Átmentem a fürdőbe és meg is mostam a fejemet , majd visszamentem a konyhába , de amit ott láttam egy cseppett sem volt biztató.
Az egész etető szék tiszta bébi étel , Benjamin feje is , és a kezei , és a tányér a földön.
-Miért nem vetted el tőle , vagy szóltál rá?-fordultam anyu felé.
-Én megmondtam neked , te felelősséged , te gyereked , én csak szem tanú vagyok-rántotta meg a vállát , és nyugodtan evett tovább.
-Ahj ... -nyávogtam , majd kiemeltem Benjamint az etető székből.
-Olyan kis bolond vagy -néztem a szemébe , mire ő elmosolyodott és egy kis kacagást hallatott.
Bevittem a fürdőbe és megmosdattam , majd tiszta pelenkát, és body-t adtam rá.-Most már tiszta vagy!-nevettem majd felemeltem , és lementem vele a konyhába.

Anyu már befejezte az evést.
-Megteszed , hogy megfogod , míg eltakarítom ezt itt?-mutattam Benjamin etető székére.
-Persze!-vágta rá anyu , majd kivette a kezemből Benjamint.
Én fogtam magamat , és lepucoltam az etető széket , tetőtől-talpig.
Csillogott,villogott.
Ezek után , Benjamint lefektettem aludni , én pedig az ágyamra huppantam ,  ölembe vettem a laptopomat , és bekapcsoltam.
Felmentem twitterre és facebookra is.
Annyira idegesítő , hogy az emberek minden második tweetje a One Directionről szól , vagy , hogy mikor lesz új daluk , meg ilyesmi.Engem ez annyira irritál.
Nekem semmi bajom velük , csak hát igen kicsit idegesít , hogy még annor Louis szó szerint ott hagyott egyedül , és még egy telefon szám se semmi.
Egy éjszakás kaland voltam számára , egy szimpla egy éjszakás játékszer , akit elcsábított.
Most pedig Louis Tomlinson boldogan éli arany életét , annak az Eleanornak az oldalán.
Nem vagyok az a gonosz ember, aki szeret megbántani másokat , de bevallom , halálosan féltékeny vagyok erre az Eleanorra.
A kezem ökölbe szorult ,eme gondolat menet után.
Valahogy találkoznom kell ezzel a Louissal.
Eszembe jutott , hogy nem rég olvastam , hogy már kijöttek a koncert helyszínek , így felmentem a hivatalos web oldalukra és kutatni kezdtem.
Ez ,az !! Úgy látszik , mégsem hagyott el annyira a szerencsém , holnap után lesz itt koncertjük , és utána 2 óra dedikálás.
Kicsit érdekes lesz , hogy oda állítok egy kisbabával és közlöm vele , hogy itt a gyereked , de hát nem titkolhatom.
Benjaminnak apa kell , nekem pedig egy kis nyugalom.
Már csak jegyet kell szereznem a koncertre.
Előkaptam a telefonomat , és tárcsáztam legjobb barátnőm , Alicia számát.

2 csöngés után felvette.
-Szia , Zoe!Mondjad - hangja fáradt volt.
-Szia , Ali!Segítened kell!Szerezni kéne 3 jegyet a holnap utáni One Direction koncertre , majd bejutni a dedikálásra!-hadartam el gyorsan.
-Te komolyan oda akarsz menni? Nem azt mondtad még tegnap , hogy nem akarod , hogy Benjamin és ez a Tomlinson találkozzanak?
-Nem , vagyis de!-fújtam ki a levegőt-Csak meggondoltam magamat.
-Szóval , Tomlinson orra alá akarod nyomni a kölköt , hogy nesze itt a gyereked?
-Valami olyasmi ... 
-Ezt te sem gondolod komolyan , na várj átmegyek , és megbeszéljük ezt a dolgot!-mondta , majd már le is csapta a telefont.
Az ágyam végébe dobtam  a telefonomat és lejjebb csúsztam a párnámon ,majd becsuktam a szememet és próbáltam relaxálni kicsit.
10 perc sem telt , és csöngettek.
Ez biztos Alicia lesz , az Ő szokása úgy nyomni azt a csengőt mint egy agybajos.
Magamban azért fohászkodtam , hogy Benjamin ne ébredjen fel erre a nagy ricsajra , de sajnos semmit nem ért , mivel Benji felsírt.
-Hát ez fantasztikus!-jegyeztem meg hangosan és először Benjaminhoz mentem , majd karjaimba vettem és vele együtt mentem ajtót nyitni Alicia-nak.
-Szevasz!-tárta szét a karjait Ali mikor ajtót nyitottam.
-Szia!Már vagy ezerszer elmondtam az utóbbi hónapokban , ne úgy nyomd a csengőt mint egy ideg beteg  , mert kisbaba van a házban aki szeret aludni délutánonként!-oktattam ki kicsit idegesen.
-Jól van na!Nem tudtam , hogy alszik-védekezett Alicia , majd besétált a házba.
Megforgattam a szememet ,  az ajtót becsuktam , majd követtem Aliciát.
A nappaliban ültünk le beszélgetni.
-Na mesélj , baby!Hogy is gondoltad , te ezt?-helyezkedett el a kanapén.
-Hát veszünk jegyet , elmegyünk a koncertre, majd a dedikáláson , mikor sorra kerülünk elmondom Louisnak , hogy van egy fia , és ha szerencsém van akkor megismer- rántottam vállat , majd Benjamint magunk közé ültettem a kanapén.
-És ha nem hiszi el?-húzta fel Alicia a szemöldökét , és az ölébe húzta Benji-t , és megfogta a kezét.-Ugye ma nem akar lehányni mint múltkor?
-Akkor nem hiszi el , és botrányt csapok!-mondtam félvállról véve a dolgokat.-És nem tudom , hogy mit tervez Benjamin , de szerintem nem fog lehányni! Amúgy pedig , szerintem Benjamin hasonlít Louisra.
-Van benne valami-emelte magasba Alicia Benjamint-Tényleg hasonlít rá ...
-Tedd már le szegényt , még leejted - vettem ki Alicia kezéből a gyerekemet.
-Anyuci színre lép -gúnyolódott.
-Nem akarok összeveszni veled Alicia!-forgattam meg ismét a szememet.-Térjünk a tárgyra!Honnan lesz koncert jegyünk?
-Innen -húzott elő 3 jegyet a zsebéből Alicia.
-Hát ez meg honnan van?-néztem nagyokat.
-Felhívtam Mike-ot , ő felhívta Erica-t Erica felhívta Mia-t Mia felhívta Joe-t és Joe-nak az unoka testvérének a nagybátyja egy jegyirodában dolgozik.
-És , hogy küldte ilyen gyorsan ide ezeket a jegyeket?-emeltem meg a szemöldökömet.
-Azt nem tudom , de 5 perccel ezelőtt dobta be a futár a postaládámba , én pedig rohantam ide-magyarázta.
-Na jó!Nem érdekel , az a lényeg , hogy megvannak. Nem igaz?-kérdeztem rá nézve.
-De!De , hallod , nem félsz te ettől?Mi van , ha Louis elküldd?
-Esélye nem lesz !-vágtam rá magabiztosan.
-Ha te mondod ...




Várok pár komit :) Remélem , legalább 5 meglesz ^^ 

15 megjegyzés:

  1. jó lett,kíváncsi vagyok mi lesz:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó és nagon izgi..:D *--* Siess a kövivel pls!

    VálaszTörlés
  3. Ez is jó rész lett. Kíváncsi vagyok hogyan is fogja ezt megoldani Zoe. Várom a kövit! :D
    by: http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/ Bloggerinája :DD

    VálaszTörlés
  4. Hozd a kövit :D nagyonjóóó :$$

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Hozd a kövit gyorsan! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon tetszik :) Remelem gyorsan jon a kovifejezet :3

    VálaszTörlés
  7. nagyonnagyonjóóó.--* még ma egyet légyszii.*-*

    VálaszTörlés
  8. Érdekes ez a blog nagyon érdekel *o* folytasd lécci folytasd !!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Pls pls siesss kerlek nagyon jooo !!! *-* :))

    VálaszTörlés
  10. nagyonnagyonnagyonjóóóó*.*
    kövi részt.*-*:))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó gyorsan köviiit.*-* Nagyon várom hogy Louis mit fog csinálni.:DD♥*.*
    Angii.:)

    VálaszTörlés
  12. Kérlek siess kövivel:) Szuper jó lett:D

    VálaszTörlés
  13. Most kezdet el olvasni és nagyon tetszik..kíváncsi vagyok a folytatásra :D♥

    VálaszTörlés