2012. október 31., szerda

Bevezető.~




Bevezető~

Egy klubban kezdődött minden ...
Találkoztunk , jól éreztük magunkat , majd megtörtént kettőnk között az a bizonyos dolog.
Kicsit szégyenlem magam emiatt , de hát a múltat nem lehet visszafordítani.
Visszagondolva az egészre azt hittem , hogy talán tovább tarthat ez a dolog kettőnk között egy éjszakánál , de tévedtem ...
Nem voltam neki több , mint egy játékszer , akivel kedvére játszadozhatott-részegen-azon az egy éjjelen .
Amikor reggel felébredtem már nem volt mellettem ez a titokzatos fiú ... és 2 hónapra rá jött a meglepetés ...



2 megjegyzés:

  1. Szia :D Nem tudom látni fogod ezt, de elfogott a nosztalgia és ránéztem a blogodra. Csak azt szeretném írni, hogy anno 12 évesen baromira imádtam ezt a történetet és vicces most visszaolvasni 19 évesen :D haha
    Na mindegy. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Kicsit elkéstem a válasszal, de köszönöm szépen! Anno 13 évesen mikor írkáltam nekem is vicces volt, de most 24 évesen azért elbújnék valami mögé, amiért ilyen borzalmasan fogalmaztam:)

      Törlés