2012. november 24., szombat

11.fejezet.~Vásárlás.


11.fejezet.


A plázába érve Daisy , és hasonmása bevonszoltak egy ruha boltba , és napszemüveget akartak venni.
- Louis! - könyörgött nekem Daisy - Kérlek , csak ezt vedd meg ez olyan édesen fog állni nekem!
- De Daisy!
- Phoebe vagyok ! - mondta sértődötten.
- Nem mindegy?Ugyan úgy néztek ki!
- Igazad van - kezdték el simogatni egyszerre az állukat , erre én önkéntelenül is , de felnevettem.
- Most bemegyünk egy bébi boltba! - jelentettem ki , majd kézen fogtam húgaimat , és kihúztam őket ebből a boltból , át a bébi boltba.
Ott mintha egy ilyen óvodába léptem volna be , minden kék és rózsaszín volt.
- Akkor Daisy - fordultam egyik iker felé - Keresd meg nekem a baba kocsikat!
- Oké - mondta a másik. 
- Akkor te vagy Daisy - néztem rá.
- Igen - válaszoltak egyszerre.
- Na jó!Velem ne játszadozzatok , az a lényeg , hogy egyik megkeresi a baba kocsikat , a másik pedig beszerez cumikat , és egyéb dolgokat! - adtam ki a parancsot húgaimnak.
- Jó! - vágták rá egyszerre , és elindultak a boltban.
Én is útnak indultam a polcok között.Mikor végre megtaláltam a  bébi ételeket , eszembe jutott , hogy egy kosarat is kellett volna hozni , amibe belerakom , így visszamentem a bejárathoz , és hoztam egy kék színű kosarat.Aztán jött a második csapás , nem találtam a bébi ételeket , körbe -körbe rohangáltam a boltba , mire egyszer csak egyik húgom a kosárba pakolt egy csomó baba cuccot .Ruhákat , cumis üvegeket , csörgőt , cumit , előkét.
- Ügyes vagy ! - dicsértem meg Phoebet vagy Daisyt.
- Louis ! - lépett mellém a páros másik tagja - Találtam egy klassz kis baba kocsit , gyere - fogta meg a kezemet , és húzni kezdett a polcok között - Látod? Tök jól néz ki , és nem is drága.
- Szuper - mondtam , majd leemeltem a polcról. - Viszont igen nehéz.
- Kezdő apuka? - lépett mellém egy eladó.
- Valami olyasmi - kuncogtak mellettem testvéreim.
- Maga gyerekei? - nézett Daisyékre , mire Ők jobban nevetni kezdtek.
- Az kéne még - morogtam - Nem , Ők csak a húgaim , viszont otthon van egy baba , 1 éves , és fiú , neki vásárolunk be!
- Csodálatos , mutassák , eddig miket vettek.
Daisy , vagy Phoebe a eladó orra alá nyomták a kosarat.
- Tökéletes választások! Baba étel?
- Kéne - motyogtam , mivel majdnem megszakadtam e nagy baba kocsis doboz alatt.
- Kövessenek , viszont Uram , tegye le azt a nehéz dobozt , majd a az egyik kolléga segít! - legyintett , mire én letettem.
- A derekam - nyújtóztam egyet.
A hölgy ezek után elvezetett a bébi ételekhez , és adott vagy 6 üveges kiszerelésben 10 darabot.
Ezek után már csak kifizettük a cuccokat , és mentünk haza.
A nő egyik kollégája a kocsinkig cipelte a baba kocsis dobozt , sőt még a csomagtartóba is emelte nekünk.
Eme csodás események után , végre haza indultunk.

Miután hazaértünk , Daisy és Phoebe segítettek bevinni a könnyebb cuccokat , én pedig bevonszoltam a baba kocsit.
- Louis ! - szaladt hozzám Lottie Benjaminnal a kezében , aki már ébren volt - Végig téged keresett , és rám öntötte a tejet amit anyu adott neki!
- Ó , szegénykém - ráztam a fejemet , majd kivettem Lottie kezéből a babám.
- Ő a szegény? Ez komoly? Nem én öntöttem rá a tejet!
- Igenis Ő a szegény , mikor kisbaba voltál te veled kivételeztek mindig.
Lottie rám nyújtotta a nyelvét , majd sértődötten elvonult.
- Minden rendben? - néztem Benjamin szemébe. - Ne haragudj rám!Tudom , hogy egy nagy hülye vagyok.Meg felelőtlen , rossz ... Hidd el tudom!
Benjamin óvatosan megpacskolta az arcomat , majd kinyújtotta a nyelvét , és egyenesen az arcomba kezdett berregni.
- Most kismotort játszol? - nevettem , fel majd pulcsim ujjával letöröltem a nyálát az arcomról.-Legközelebb esernyőt is.
Benjamin boldogan kacagott.
- Louis , nem vagy éhes? - jött a kérdés Anyától.
- Most , hogy mondod! - Benjamint megigazítottam a kezemben , majd bementem vele a konyhába.- Milyen kaja van?
- Spagetti , tudtommal szereted!
- Igen , szeretem.
Miután megebédeltem összeraktuk a baba kocsit , majd kimentem Benjaminnal sétálni a parkba.
Igen viccesen festhettem.Nagy vigyorral a képemen sétáltam végig a nagy fák között.
Mire visszaértünk a sétából szerencsére a törpike elaludt.
Betoltam a szobámba , majd én is kinyúltam az ágyamon.
Milyen jó lenne , ha itt lenne most velem Eleanor .. várjunk csak .. ELEANOR!
Teljesen elfelejtettem , hogy azt kérte hívjam fel.Terhes nőnek is elmennék , annyira szétszórt vagyok.


Ebből is itt a friss!Akit igazán érdekel az itt elolvassa és komizik.. megkaptam hogy rossz ember vagyok , mert megosztottam a blogjaimat a SAJÁT oldalamon.Szóval remélem , hogy tetszett!



14 megjegyzés:

  1. Imááddooom!!♥♥♥ kérlek siess köviveel!! :P

    VálaszTörlés
  2. Iszonyat jó:DD Köviiit :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy...Kövit gyorsann....:))

    VálaszTörlés
  4. Imádom.:) MOST kövit.!!!

    VálaszTörlés
  5. Szülinapi ajándékom egy új rész:DD♥ nagyon jó lett:))

    VálaszTörlés
  6. Annyira ügyes vagy... és szerintem szard le hogy azt mondják gáz vagy...szerintem nem vagy az és nagyon is ügyes vagy ... csak így tovább. gyorsan köviket! :)

    VálaszTörlés
  7. Most találtam meg a blogodat és iszonyatosan tetszik! Remélem hamar folytatod! :)
    xx,
    Smilee

    VálaszTörlés
  8. Mikor észrevettem, hogy a Love and Pop szünetel, szomorú lettem. Úgy döntöttem - mivel imádom ahogyan írsz -, hogy betérek ide éééés nem bántam meg! :D
    Annyira kreatív vagy, hogy az valami elképesztő! *o* Imádom a sztorit, a szereplőket és Benji olyan édesen viselkedik, hogy egy-egy résznél hatalmasat nevetek! :)
    Nagyon gyorsan hozd a következő részt, már alig várom! *-*

    VálaszTörlés