2012. november 3., szombat

4.fejezet.~Ismerkedés.


4.fejezet.


*Zoe szemszög*

Észrevehetően Louist teljesen sokkolta a hír , mert hirtelen nagyon zihálni kezdett , majd Harry vállára dőlt , és nem mozdult többet.
- Megölted! - nézett rám csúnyán Harry . -Megölted! - kezdett pánikolni . - Megölted Louist ! -kiáltotta hangosan , mire mindenki össze-vissza kezdett rohangálni és sikítozni.
- Nyugi, haver! - nyugtatta Liam . - Csak elájult.Valaki hozzon vizet! - utasította a biztonságiakat.
A dedikálásnak hirtelen lett vége , mindenki kiborult a  hír hallatán , hogy 'megöltem ' Louist.Pedig én semmi rosszat nem akartam , csak megmutatni neki Benjamint.
A biztonságiak hangos bemondóval közölték a tömeggel , hogy a dedikálásnak vége és mindenki menjen haza .
A tömeg egy jó 15 perc alatt kitódult az ajtókon az aréna udvarára , onnan pedig ki a kapun , majd haza.
Én ott álltam az eszméletlen Louissal szemben ,  Benjaminnal a kezemben , semmit nem tudtam tenni.
Benjamin is érzékelte a helyzet súly pontját , így hát , hogy fokozza a dolgokat  hangosan sírni kezdett.Zayn és Niall a kezemben lévő síró babára néztek.
- Nem akarod elhallgattatni ? - nézett rám Zayn . -Nagyon hangos.
- Hagyjad már! - csapott a vállára Niall - Ez egy gyerek! Nem fogod elhallgattatni egykönnyen!Főleg ha Louis gyereke!- magyarázott a szőke fiú. - Milyen fura ezt így kimondani! Louis gyereke ! - ízelgette a mondatot Niall . - De ennék most egy pörköltöt.
Na ez meg , hogy jött jött ide? Ez sem az eszéről híres ...
- Hol van már az a víz? - aggodalmaskodott Liam.
- Itt! - loholt a vízzel egy biztonsági őr.
- Borítsa a fejére! Ha nem kel fel majd kihívjuk a mentőket - sóhajtott Liam .
- NE! - kiáltott Harry . -Én ne legyek vízes!!
- Fektessük az asztalra - söpörte el az asztalon lévő dolgokat Zayn.
- Remek ötlet ! - mondta Harry , én egy kicsit hátrébb álltam , nehogy mi is vizesek legyünk.
Alicia megkövülten , szótlanul állt mellettem , mint valami sóbálvány.
- Mi van ha tényleg megölted? - súgta kérdését remegő hangon fülembe.
- Nem öltem meg ! - mondtam ki hangosan , mire mind a 4 ébren lévő fiú rám nézett.
Pont ekkor fektették Louist az asztalra.Benjamin lassan megnyugodott és elhallgatott.
- Na , - Liam . - Mehet a víz! -mutatott Louisra.
Liam úgy viselkedett , mint valami apuka aki aggódik a gyerekéért.Itt parancsolgat , hogy mit , hogy csináljanak a többiek , meg csöndben hallgatják a monológját.
A biztonsági őr Louisra borította a vödör vizet , aki hirtelen felugrott , mint akinek tű állt a fenekébe.
- Mi történt? Mondjátok , hogy csak egy rossz álom! - nézett körül , majd mikor meglátott , ismét visszafeküdt és szemét összeszorította. - Csípjen meg valaki! - kérte hangosan , mire Niall belecsípett a karjába. - Áúúú! - ült fel és kezdte simogatni a csípés helyét.  
- Öhm ... - szólalt meg Alicia - Mi is itt vagyunk!
- Áá , köszi , hogy figyelmeztettél , már éppen kezdtem elfelejteni - mondta sötét tekintettel Louis.
- Hát , én nem tudtam , hogy ilyen rövid a memóriád - vakarta meg a fejét Alicia .
- És még sérteget is ! - háborodott fel Louis.
- Komolyodjatok már meg! - szólalt fel Harry. - Louis te meg öltözz át!
- Ér elszökni a WC ablakon? - húzta össze a szemét Louis.
- NEM! - vágta rá egyszerre mindenki.Erre a hangos nemre Benjamin ismét sírni kezdett.
- Jaj istenem! Mit tudja itatni az a gyerek annyit az egereket? - borult ki teljesen Zayn.
- Menjünk be az öltözőnkbe ! -ajánlotta Liam . - Ott szerintem meg tudjátok beszélni a dolgokat ! -nézett rám , majd Louisra .
Lassan elindultunk a fiúk öltözője felé , Alicia tolta Benjamin kocsiját , én pedig próbáltam megnyugtatni , ami pár perc után sikerült is.
Oldalról Louist figyeltem , néha , néha Ő is idepillantott és szem ügyre vette Benjamint.
Az öltözőbe érve Louis bevonult az öltözőn belül valami kis helységbe , és már száraz ruhával jött ki.
- Szerintem hagyjuk őket egyedül , hadd beszélgessenek! - vetette fel Liam újabb remek ötletét.
Liam elindult kifelé , viszont a többiek egy tapodtat sem mozdultak.
- Gyertek már ! - lett mérges Liam , majd odalépett Niall és Zayn mellé és kézen fogta őket , így mentek ki .Harry búsan követte őket , de még visszafordult Alicia felé.
- Gyere te is kislány! - kacsintott rá , Alicia rám nézett , én lassan bólintottam , Ő pedig távozott Harryvel.
- Ketten maradtunk ! - állapítottam meg Louis. - Remélem , tudod , hogy rendesen rám hoztad a frászt! - lépett oda egy asztalhoz és kezdett el eszegetni egy fürt szőlőt. - Ó , milyen illedelmetlen vagyok , kérsz? - nyújtotta felém.
-Nem köszi ! - válaszoltam halkan.
- Rendben , akkor térjünk a tárgyra - foglalt helyet a kanapén . - Te nem ülsz le? - mutatott maga mellé.
Óvatos léptekkel odamentem hozzá , és leültem mellé , Benjamint az ölembe ültettem , és Louis felé fordultam.
Egyszer csak Benjamin megnyalta a kezemet .
- Mi csinálsz? - ültettem le közém , és Louis közé a babát , majd elővettem egy zsepit , és letöröltem magamról a baba nyálat.
Louis csak összehúzott szemöldökkel , szőlőt eszegetve, tekintett rám , majd Benjire , és ismét rám , majd Benjire.
- feltett szándékod tönkretenni az életemet, igaz? - érdeklődött Louis , szemében hatalmas ellenszenvet láttam.
- Nem akarom én tönkretenni semmidet , én kizárólag Benjamin érdekeit nézem , és úgy gondoltam joga van ismerni az apját!
Louis hümmögve felállt és az asztalkához ment , majd elvett még egy szőlő fürtöt , ezután meg visszaült velem szembe.
- Szóval Benjamin a neve - hümmögött tovább , közben bekapott egy szőlő szemet.
- Igen ...
Louis csöndben eszegette a szőlőjét , gondolom agyalt valamit .
Benjamin , viszont nagyon be volt zsongva , tapsikolt és ilyen figyelem felkeltő hangokat adott ki , olyan volt mint aki mindenféleképpen el akarja érni , hogy Louis rá figyeljen.
Pont mikor Louis felnézett rá , elkezdett integetni neki.
Louis csak pislogott.
- Ez mitől van ennyire bezsongva? - húzta fel egyik szemöldökét .
- Új emberek , új környezet - rántottam vállat.
- Értem ...
Benjamin négykézlábra tornázta magát , és Louis felé indult a kanapén .Mikor odaért hozzá , rámosolygott azzal a édes kis szikrázó mosolyával , és a kis kezét Louis térdéhez érintette.
- Könyörgöm , fogd már meg! - fakadtam ki .
Louis felhúzta a szemöldökét.
- Minek?
- Hát , mert azt akarja! Nem hülye ez a gyerek ...
- Jól van ! - mondta Louis , majd az asztalra dobta a kezében lévő szőlő fürtöt , és Benjaminra nézett. - Na gyere ide! - emelte meg. - Milyen nagy vagy !
Ekkor kopogtak az ajtón , és berontott az ajtón Niall , Liam pedig utána , és berontottak a WC-be.
- Ezek mindig közösen végzik?
Louis rám nézett , majd bólintott.
- Általában Niall csinál valamit , Liam apuci , pedig utána szalad és megbünteti - magyarázta Louis.
- Én úgy tudtam , hogy te vagy az a nagy csíny tevő - támasztottam meg a fejemet kezemmel.
- Igen? Jól tudtad.Niall a második rossz fiú a bandában - vigyorodott el Louis , majd Benjaminra koncentrált. - Soha nem gondoltam volna , hogy abból az egy éjszakáról lett valami , vagyis valaki - motyogott hangosan.
- Bocsi , bocsi , bocsi - szaladt ki Niall a WC-ből , Liam meg utána ,s becsapta az ajtót.
- Érdekes éltetek lehet! - néztem nagy szemekkel.
- Hidd el ! Az is van ! Majd te is megfogod tapasztalni ! - nézett rám Louis - Vagyis ... érted mire célzok , nem?
- Akkor ezt vegyem úgy , hogy ezentúl látni akarod majd Benjit? - csillantak fel a szemeim.
- Hát , mondhatjuk így is.Aranyos kölök , de az én cukiságomat senki nem múlja felül.Bocsi , baba! - nézett Benjamin szemébe Louis.



Itt a friss!Mondhatjátok , hogy gyorsan történnek a dolgok , de figyeljetek , minek húzzam az időt? Kaptam olyan visszajelzéseket , hogy a blogjaim összecsapottak és túl gyorsan vége van mindnek , igen?Akkor ezentúl hetente 2 fejezet lesz , és így sokáig fog tartani .Mellesleg , ne zavarjon , hogy az előző fejihez is videót készítettem , hogy szemléltessem a dolgokat ._. Mind egy ti tudjátok , mit gondoltok , én már nem tudom mit csinálni , próbálok fejlődni ... elhiszitek? Hát mennyit javult az írásom , és maga az írás technikám az első blogom óta ... mintha egy nagy hidat ugrottam volna át , legalábbis szerintem , mert én szívemet , lelkemet  kiteszem , hogy gyakran legyen friss, és tetsszen is az a friss fejezet.
Szóval , egyáltalán nem értek pár embert.
Elnézést , hogy itt szaporítom a szót , csak ezt muszáj volt leírnom , mert egyszerűen nem bírtam tovább magamban tartani.
 

13 megjegyzés:

  1. hát nem lehet könnyű nagyon sok blogot írsz .!:)
    szerintem nagyon is jóók.!!:$

    VálaszTörlés
  2. hát bárki bármit mond,nekem nagyon tetszik.;)

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon tetszik. és ne csak 2 rész legyen hetente mert azt nem fogom kibírni. :$ :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem nagyon jól írsz,nagyon szeretem a blogjaidat,és szerintem ne hagyd abba..azért,mert páran ilyen véleménnyel vannak..szerintem nagyonis jókat írsz :)..nagyon jó lett ez a rész is..:) Köviit !

    VálaszTörlés
  5. szia! egyetértek az előttem írókkal nagyon jól írsz!! ne hagyd abba, mert ngyon jóók!!<3 köviit!:DD

    VálaszTörlés
  6. Gyorsan kövit :D !!! nagyon jó :))

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is jól írsz aki meg nem ért ezzel egyet az így járt. Ennyi! :)
    Ez a rész is jó lett. Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  8. szerintem meg iszonyat jól írsz nekem is van egy blgom de az nem megy jól nem tudom miért meg mondják hogy nem jó, de én nem törődök vele szerintem te se törtődj a sértegetőkkel:DAmúgy meg köviiT:D

    VálaszTörlés
  9. Ne foglalkozz azokkal..:D nagyon jó:) de igy meg jobb lesz:)

    VálaszTörlés
  10. Nem kell az olyanokkal foglalkozni.Érdekeljen azok akik azt mondják, hogy rohadt jó a blogod.
    Ahogy én is :D
    én imádom, már most ♥ :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett ez a rész is.♥:D Gyorsan kövitt.:))♥
    Angii

    VálaszTörlés
  12. Szerintem ne foglalkozz azokkal akinek nem tetszik a blogod mert szerintem vagy sokak szerint ez nagyon jó blog!
    Olvastam én már olyan ritka fos blogot h majdnem elhánytam magam :P
    nagyon irigyellek amiért így tudsz írni GRAT <3 <3

    VálaszTörlés
  13. Szerintem k*va jo a blogod akiknek meg nem.tetszik ne olvassak ennyi ! Akiinek meg tetszik es imadjak azok meg sok szeretettel olvassak :) Egyáltalan nem.gyors sztem pont igy jo :) Nagyon ugyi vagy / bocsi az ekezetek miatt telorol vagyok/ A lenyeg h szuper es varom a kovit :D *-*

    VálaszTörlés