2012. november 9., péntek

6.fejezet.~Žoe-nál.



6.fejezet.



Tegnap még a fiúkkal elmentünk egy londoni szállodába , ahol kivettünk egy hatalmas több szobás lakosztályt magunknak.
Eleanor tegnap óta nem jelentkezett , félek , hogy nem tudja feldolgozni , ezt az egészet és és .. olyan fog történni amit végképp nem szeretnék.Sírni tudtam volna ha erre gondoltam , hogy esetleg szakít velem e miatt.Elképzelni nem tudom , hogy mit csinálnék nélküle.
Louis te hülye vagy ! - szidtam magamat - Ne gondolkozz már ilyen baromságokon !
Hirtelen felpattantam a kanapéról és szállásunk ajtaja felé vettem az irányt.
- Fiúk! Én elhúztam !
- Jó babázást apuci ! - jött a válasz , mire én csak megforgattam a szemeimet , és az ajtót becsapva magam után távoztam.
Eszembe jutott , hogy innen nem fogok egykönnyen kijutni , így odamentem a recepcióshoz aki mutatott egy hátsó kijáratot a szállodából , így pedig simán elhagytam eddigi tartózkodási helyemet.
Kint a kapucnimat a fejemre húztam , és úgy rohantam végig a forgalmas járdán.
Az emberek így is megbámultak , volt aki fel is ismert és közelebb jött , de én csak mentem előre.
Mikor rájöttem , hogy gyalog nem fogok eljutni Zoe-ékhoz , így fogtam egy taxit.
- Jó napot! Hova vihetem? - kérdezte a taxi sofőr.
- Öhm , öhm - kezdtem el kutatni a zsebemben , majd mikor megtaláltam a kis cetlit odanyújtottam a sofőrnek - Ide kérném a fuvart - jelentettem ki.
A taxis rálépett a gázra , és 15 percen belül megérkeztünk Zoe-ek háza elé.
Kifizettem az utat , majd gyorsan kipattantam a kocsiból , és a ház felé vettem az irányt.
A ház egy szép kertes ház volt , az ajtó fehér színű  , maga a ház világos kék , és kis díszítésnek virágminta fut körbe az oldalán.
Az ablakai az utcára néznek , és innen tekintve több emeletesnek tűnik , nagysága miatt is.
A ház ajtaja előtt egy szép veranda  , arra egy fehér lépcső vezetett fel.
Hatalmas levegőt vettem , és szinte egy légzés gyakorlatot alkalmazva indultam meg a veranda felé.
Felsétáltam a fehér lépcsőn , majd megnyomtam a csengőt.Csöngetésem után pár percre kinyílt az ajtó , egy szemüveges , 40-50 év körüli nő állt velem szemben.
Észbe kaptam , és levettem a kapucnit a fejemről , majd a nő szemébe néztem.
- Szervusz fiam !  Mi jártadban szerény hajlékunkban?
- Én , én Zoe-t keresem - válaszoltam dadogva.
- Zoe drágám ! - kiabált a nő - Téged keres egy helyes fiatalember.
- Mondjuk engedd be ! - jött a válasz , majd Zoe megjelent az ajtóban- Szia Louis ! - mosolyodott el - Gyere be ! - mutatott az ajtón belülre. 
Óvatosan beljebb léptem.A házban eper illat uralkodott ,  és minden olyan barátságos volt.
A falaknak halványkék árnyalatuk volt , és mindenhol  képek voltak , családi fotóktól Picasso képeiig.
- Szép házatok van ! - motyogtam halkan.
- Köszi - mondta Zoe - Na gyere , kövess , megmutatom Benjamin szobáját!
- Cipőmet ne vegyem le? -érdeklődtem halkan.
- De vedd le ! Most mostam fel ! - jött a válasz Zoe anyukájától.
Levettem a cipőmet , majd követtem Zoe-t.
A lány egy fehér ajtajú szoba előtt állt meg , majd halkan benyitott , és bekukucskált , aztán nagyot sóhajtva kitárta az ajtót.
- Gondoltam , hogy nem alszol ... - lépett oda a kiságyhoz , és kiemelte belőle Benjamint.
Ez a szoba annyira édes volt , pont egy kisfiúhoz illett , a falak világoskékek voltak , és Tom & Jerry-s fotók díszítették a falat  , meg Benjaminról képek.
Egy pelenkázó , a nagy barna szekrény mellett , és a szekrénytől balra a kiságy , fölötte meg egy baldachin.
A kiságy végében plüss állatok sorakoztak.
Ekkor eszembe jutott , hogy milyen illedelmetlen vagyok , hozhattam volna valamit.Nem baj ! Majd legközelebb fejben tartom.
Elmélkedésemből Zoe szakított ki.
- Parancsolj , fogd meg ! - nyomta a kezembe Benjamint - Elvégre hozzá jöttél? Nem-e?
- De , persze ...
- Na , akkor jó ! Nyugodtan nézz körül a házban ! Egyik szobában sincsenek szörnyetegek ! Ja , de! Megmutatom , hogy hoa ne menj be még véletlenül se - indult kifelé a baba szobából , én Benjaminnal a kezemben követtem őt.
Zoe csak ment , ment , majd megállt egy szoba előtt.
- Ide nem ajánlom , hogy belépj ! Ez az öcsém szobája ! - fintorodott el.
- Nem is tudtam , hogy van öcséd!
- Figyelj , most egy logikus kérdés! Mit tudtál rólam a nevemen kívül? Várjunk csak , egyáltalán tudod a nevemet? - húzta fel a szemöldökét.
- Persze , hogy tudom ! 
- Na?
- Zoe ! -vágtam rá azonnal.
- Azt hittem , hogy a nevemet sem tudod! - motyogta - Na de menjünk innen , mert még kijön a medve a barlangjából - forgatta meg a szemeit - Megmutatom az én szobámat is ! - mondta - Kövess!Mellesleg , visszakövethetnél twitteren is.
- Jó , majd ! - mondtam halkan, annyira zavarban voltam.
- Milyen csöndes vagy ! - nézett rám Zoe - Ha nem ismernélek úgy ahogy , azt hinném nem is Louis Tomlinson vagy !
- Én is nehezen ismerek magamra - húztam el a számat .
Zoe benyitott a saját szobájába .A falak rózsaszínek voltak , és Benjaminról voltak benne képek.
Az ágyon egy laptop feküdt , és az ágy mellett volt egy kis éjjeli szekrény.
Az éjjeli szekrénytől balra  egy nagy szekrény , és a szekrénytől pár méterre egy íróasztal állt.Az íróasztalon mindenféle papír , és egyéb dolgok.
A szobában volt még egy külön ajtó , amire nagy betűkkel rá volt írva , hogy 'FŰRDŐSZOBA'.
- Szép a szobád - futtattam végig még egyszer tekintetem a szobán.
- Köszi ! - mondta , majd levágódott az ágyára.
- Nyugodtan foglalj helyet ! Tiszta minden- rántott vállat , majd a laptopja tetejét felnyitotta és belemerült  a dolgokba.
Én leültem a szőnyegre , és Benjamint szembe ültettem , úgy egy méterre magamtól.
Egy ideig egymást figyeltük , majd egyszer csak tapsolni kezdett , majd mászni kezdett felém..
Mikor elég közel ért hozzám , ismét leült elém , majd az ölembe mászott.Tök édes volt.
Rám nyújtotta a nyelvét , és nyálas berregésbe kezdett.
Zoe ezen felnevetett.Én , pedig tiszta baba nyál lettem.
- Köszi , nagyon rendes vagy ! - mondtam Benjaminnak , majd pulcsim ujjával megtöröltem az arcomat ,  Ő csak tapsikolva nevetett .Fogta magát , és kimászott az ölemből.Odamászott az íróasztal alá , majd egy kisautóval mászott vissza , és hozzám vágta.
- Áúú! Mit csinálsz? - simogattam a sajgó pontot.
- Pont olyan rossz mint te ! - motyogta Zoe  unottan - Múltkor leköpött bébi étellel , majd míg eljöttem átöltözni mindent magára kent , és az etető székére.
- Óó ez biztos az én fiam ! - bólogattam - Zoa , figyelj csak ...
- Figyelek.
- Nem vihetném el kicsit?
- Hova? - vont kérdőre.
- A fiúkhoz ! Biztos örülnének egy kis társaságnak!
- Hát felőlem , de ne legyen semmi baja , és estére hozd vissza!
- Jó , megígérem visszahozom!
- Akkor jó mulatást - mutatott az ajtó felé - Na , de várj- pattant fel , majd felkapott egy kis pulcsit és a kezembe nyomta - Add rá!MOST!
- Igenis ! - szalutáltam ülve , majd megpróbálkoztam Benjaminra adni a pulcsit.
A végére sikerült is.
- Szuper vagy ! - tapsolt meg Zoe - Itt a cipője.
- Minek neki cipő? Adj rá bunda zoknit! Úgysem tud még járni!
- Te azt honnan tudod? - húzta fel a szemöldökét.
- Miért , tud? - lepődtem meg.
- Igen ! 
- Ohh valóban??
- Jajj , Istenem , teljesen mindegy!Szóval , ott van a sarokban egy bébi hordozó!
- Minek az nekem? Elviszem én a kezemben is!
- Jó , majd meglátod , hogy nem fogsz bírni vele! Akkor gondolom a baba kocsi sem kell.
- Nem ! - válaszoltam magabiztosan , miközben ráadtam ezt a cipőt.
- De , Louis! - szólalt meg Zoe aggódó hangon - Tényleg nagyon vigyázz rá!
- Nyugodj meg! Nem lesz semmi baja!Maximum sztárt csinálok belőle - vigyorogtam , majd felálltam Benjivel együtt a földről.
- Louis , kérlek , ne csinálj semmi hülyeséget! Egy kisbaba nagy felelősség!
- Jó , tudom , mondom , hogy vigyázok rá!
- Oké - motyogta Zoe , majd a kezembe nyomott egy cumis üveget , és egy cumit is.
- Ezzel mit csináljak?
- Tudod a kisbabák cumizni szoktak! - oktatott ki - Ha sír , ezt nyomd a szájába - mutatott a cumis üvegre amiben volt valami - Általánosságban meg ezt - mutatott a rendes cumira.
- Értettem ! - bólintottam.
- Rendben , akkor kikísérlek titeket - indult kifelé a szobából , majd elvezetett a bejárati ajtóig.
Ott belebújtam a cipőmbe.
- Várjunk csak ! Zoe , és ha sír és ez a valami elfogyott? - néztem a cumis üvegre.
- Énekelj neki! Te vagy híres énekes ! - legyintett , majd kitárta az ajtót.
- Jó nem tudom mit csinálást - mosolyodott el , én pedig kiballagtam az ajtón.


Köszönöm a kommentárokat amiket kaptam az előző fejezethez !Meg is hoztam a frisset!!:)
Remélem , hogy ide is összegyűlik 'pár ' komi (10-re gondoltam :$ )!


15 megjegyzés:

  1. NAgyon tetszik a blogod főleg ez a rész Louis olyan édes apukának :D♥ Remélem hamar jön új rész :D♥♥

    VálaszTörlés
  2. cuki cuki cuki és így ennyi nagyon jó ^^

    VálaszTörlés
  3. Ez is jó rész lett. Várom a kövit! :D
    by: http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/ (ha gondolod nézz be és kövesd folyamatosan) Bloggerinája :DD

    VálaszTörlés
  4. Kiváncsi vagyok mit hozol ki belőle.:DD
    köviiiit^^♥

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik és várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon teccik *-* jó volt :) siess kövivel :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett :)) IMÁDOM !!!!!!!!!
    Gyorsan kövit :DD

    VálaszTörlés
  8. annyira szeretem! Louis a kedvencem és ez az apaság olyan jól áll neki! nagyon ügyes vagy és ne hagyd abba 20-24-nél se! :D sok fejezet legyen és gyorsan kövit ha lehet :))

    VálaszTörlés
  9. annyira jó lett kövit :)

    VálaszTörlés
  10. Kérlek kérlek kérlek siess a kövivel.Nagyon várom és különösen tetszik az ebben a részben hogy Loui elviszi Benji-t bemutatni a srácoknak.Olyan cuki apuci a történetben...:)

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. jo lett várom a következő részt :)))

    VálaszTörlés
  13. Szuupppeeeerrr!!!!!!!!!!!!!!Imádom,ahogyírsz!

    VálaszTörlés