2012. november 11., vasárnap

7.fejezet.~Együtt.


7.fejezet.


Elgondolkodtam , hogy , hogy juthatok a legbiztonságosabban , és legfeltűnés mentesebben vissza a szállodánkba , de a taxinál semmi jobb nem jutott az eszembe.
Benjamint a jobb kezembe vettem , és a cumit a szájába nyomtam.A másikat pedig megpróbáltam a kezemmel megfogni.Bal kezemmel pedig kivettem a telefonomat a zsebemből.Hívtam egy taxit.
Mikor ideért bekászálódtam a kocsiba , és elmondtam , hogy melyik szállodához vigyen.
Amint odaértünk fizettem a sofőrnek , majd nagy nehezen de kiszálltam Benjaminnal a kocsiból.
Szerencsétlenségemre , már épp beléptem volna a szállodába mikor letámadott 2 lány.
- Szia Louis ! - köszöntek.Én halál nyugodtan csak rájuk mosolyogtam.
- Sziasztok ! - álltam meg nehézkesen.
- Kérhetünk egy autó grammot? - csillogó szemekkel tekintettek rám.
- Persze ! - válaszoltam , majd megpróbáltam a zsebemből előkotorni egy tollat , de sehogy sem akart sikerülni.
- Megtennéd , hogy megfogod? - nyomtam a lány kezébe Benjamint , majd elővettem egy papírt és egy tollat a zsebemből és mindkét lánynak írtam egy-egy autó grammot.
- Parancsoljatok ! - adtam át nekik , majd kivettem a lány kezéből Benjamint , és a cumisüvegét- Na én rohanok ! További szép napot a hölgyeknek ! - köszöntem el , és már rohantam is be a szállodába , ott rögtön a lifthez , majd irány a legfelső emelet.
Mikor felért a lift kiszálltam belőle , és nagy nehezen eljutottam a szálloda szobánkig.
Benyitottam a lakosztályba , majd gondosan be is csuktam az ajtót , aztán leraktam Benjamint a földre hadd másszon kedvére ahova akar.
- Megjöttem ! - kiáltottam el magamat -Jelzem ,  óvatosan járkáljatok , mert van egy földi cirkáló a szálláson!- jelentettem be jó hangosan.
- Valami megnyalta a lábamat - torzult el Zayn arca , majd lenézett a földre - Uram , isten ! De rám ijesztettél kis kölök !  - emelte fel a földről.
- Ejj de baba ! - ült le mellé Liam is.
- Mi baba? - jött ki Niall a konyhából - Óó, elhoztad a kölyköt?
- Na? Mivan? Máris lepasszolta a csaj? - kérdezte rosszállóan Harry.
- Én kértem meg , hogy hadd hozhassam el ! - motyogtam , majd levettem a pulcsimat , és eldobtam.
- Óó, az más - Harry.
- De édes ! - mondta Zayn , majd gügyögni kezdett neki , mire Benjamin rácsapott az arcára , és elvigyorodott - Ez fájt!
- Egyezkedjünk kis haver ! - mondta neki Liam - Ne legyél olyan rossz kisfiú mint az apád , mert akkor problémák lesznek!
Benjamin mintha megértette volna Liam szavait kiköpte a cumiját , majd berregni kezdett megint mint nekem Zoenál és Liam tiszta nyál lett.
- Ez a gyerek eleve rossz ! - jelentettem ki - Én nem tehetek róla!
- Azok a fránya gének - harapott a szendvicsébe Niall.
- És egész nap itt lesz? - érdeklődött Harry.
- Elvileg - válaszoltam , majd végre leültem az egyik fotelbe.
- Áá , az jó ! - örvendezett Zayn - Ügyes kisbaba vagy hallod -e! Ilyen frankón arcon nyálazni Liamet senki nem tudja!
- Fogadunk? - húztam fel a szemöldökömet , majd odamentem és arcon nyaltam Liamet.
- Fúj már! Ennyi Tomlinson nyálat! - mondta undorodva , majd felállt a kanapéról , és elment lemosni a nyálunkat.
- Na , de várjunk csak ! Mi a neve? - kérdezte Zayn .
- Nyomd már vissza azt a cumit a szájába! Amúgy meg Benjamin.
- Benjamin Tomlinson , hmm.. - ízelgette Harry  a mondatot - Egész jól hangzik.
- Még nem vettem a nevemre - húztam össze a szemöldökömet.
- Épp itt az ideje!
- Minek?
- Az a normális nem?
- Először is ezt még megbeszélem Zoe-val , jó?Addig is nyugodjatok meg!
- Olyan fura , hogy van egy gyereked! - állapította meg Niall.
- Én tehetek róla?
- IGEN!- vágták rá egyszerre.
- Na jó! Van benne valami - simogattam az államat.
- Kapcsold a zene tv-re!!!!!- jött ki Liam ugrálva a fürdőből - Gyerünk már!
- Jól van na ! - mondta Niall , majd odakapcsolta.
- Ejj igazam lett! - örvendezett Liam - Live while we're young megy !- büszkélkedett.
- És? - érdeklődtem.
- Na jó ! Olyan negatívak vagytok!
Benjamin kimászott Zayn öléből , és lecsúszott a földre.
- Látod? Nem szeret téged! - nyújtotta a nyelvét Zaynre Liam.
Benjamin idemászott hozzám , majd a fotel szélére rakta kis kezeit , és megpróbált felállni , ami siekrült is naki.
Magabiztosan lépni akart egyet de seggre ült , ajkát legörbítette , és kigördültek az első könnycseppjei.
- Ne!Ne!Ne sírj ! - kaptam fel és próbáltam megnyugtatni - Valaki adja ide azt a cumisüveget amiben van az a valami.
- Parancsolj ! -nyomta a kezembe Harry .
- Köszi - mondtam majd benyomtam Benjamin szájába , de Ő kiköpte és azt a tejet ami a szájában volt rám köpte.
A fiúk felnevettek.
- Le sem tagadhatod - nevetett Zayn.
- Képzeld el , ha már most ilyen , akkor mi lesz pár év múlva ...? - Niall.
- Erre még egy ideig nem akarok gondolni - néztem rá fél szemmel - Valaki törölje le az arcát , én addig átöltözöm .
Odanyomtam Liam kezébe Benjamint és elmentem átöltözni.
Miután átöltöztem visszamentem a fiúk körébe .
Tudtam én , hogy tetszeni fog a fiúknak Benjamin , és el lesznek vele.
Harry fogta a két kezét , és tanította járni.
- Ti mit csináltok ? - érdeklődtem mosolyogva.
- Megtanítjuk járni a gyerekedet! - jelentette ki Zayn.
- Most állíts oda a fotel mellé , és guggolj le egy méterre tőle , és egyedül hadd menjen oda - vigyorgott Niall.
Harry odavitte a fotelhez , majd leguggolt tőle egy méterre körülbelül , majd magához hívta Benjit.
Benjamin bizonytalan léptekkel megindult felé ,  majd mikor sikerült elérnie Harry-hez mindenki megtapsolta.
- De ügyes vagy! - emelte a magasba Harry.
- Már házi állatunk is van - nevetett Zayn Benjaminra nézve.
- Az én fiam nem valamiféle háziállat - néztem rá csúnyán.
- Akkor házi babánk !
- Az már más.
- Lux féltékeny lesz - nevetett Harry - Dehát olyan édes.
- Nem akarod ezentúl nálunk tartatni ? - csillantak fel Zayn szemei.
- Nem én döntöm el - rántottam meg a vállamat .
Egyszer csak Liam felnevetett.
- Te meg min röhögsz ? - húzta fel a szemöldökét Niall.
- Eszembe jutott , hogy Louis , hogy kivolt mikor megjelent ez a Zoe ott a dedikáláson , úgy folyt róla a víz - kuncogott tovább.
- Kicsit sem vicces , kisebb sokkban volt részem , majdnem szív rohamban elhaláloztam ! - magyaráztam felháborodva.
- Oké, oké ...
- Tényleg - ült le a kanapéra Harry Benjaminnal a kezében - Tud beszélni?
- Hát én honnan tudjam? - kérdeztem vissza.
- Szavakat egy egy évesnek tudnia kell.
- Beszélj ! - mondta Benji szemébe nézve Niall.
- Ezt ugye te sem gondoltad komolyan?
- Mit?
- Szerinted , Niall , ha azt mondod egy pelenkásnak , hogy beszéljen , beszélni fog? - okoskodott Liam.
- Ki tudja? Lehet , hogy intelligens.
- Az lehetetlen , Louis gyereke! - rázta a fejét Liam.
- Hé ! - néztem rá a lehető legcsúnyább nézésemmel.
- Na akkor tanítsunk neki egy szót ! - lett lelkes Zayn , majd kivette Harry kezéből a babát.- Mondd szépen , hogy Zayn !
- Nem ! Mondd szépen , hogy Harry.
- Nem mert azt mondd , hogy Niall.
- Liamet a legkönnyebb kimondani , mondd szépen , hogy Liam !
Szegény kisfiam , azt sem tudta , hogy hova nézzen , mind a négyen azt akarták , hogy a saját nevüket mondja ki.
- Először egy szót tanítsatok meg neki! - ajánlottam.
- Akkor , mondd szépen , hogy megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért - vigyorodott el  Niall.
- És visszamondta volna - nevetett fel Liam is.
- Valószínű ...
- Vagy elkelkáposztástalanítottátok - Liam.
- Hosszabb szavakat nem tudtok kitalálni szegénynek? Tanítsátok meg neki Zayn nevét és ennyi ! - legyintettem , majd leültem egy fotelbe , és vártam mit csinálnak.
- Akkor mondd szépen , hogy Zayn ! - nézett rá Zayn.
Benjamin csak elvigyorodott és tapsolni és ugrálni kezdett .
- Na, mondd , hogy Zayn - szólt hozzá Niall is.
- Ha .. Hajjy , Hajjy - tapsikolt Benjamin , én önkéntelenül is felnevettem.
- Jól hallottam ? - csillogtak Harry szemei - Azt mondta , hogy Harry?
- Igen Hajjy azt , mondta - nézett rá csúnyán Zayn - Ez nem éri!
- Hajjy , Hajjy ,Hajjy - tapsolt Benjamin , és vihogott.
Olyan aranyos volt.
Eközben meghallottam , hogy csörög a telefonom . előkaptam a zsebemből , és a képernyőjére néztem ... Eleanor.
Azt hiszem , most kiderül , hogy örökre megutált-e vagy , fel tudta dolgozni a hallottakat ...


Sziasztok !!:) Meghoztam a friss részt!:) Szeretném , hogyha összegyűlne ide 10 komi legalább:)
Köszönöm szépen a 27 rendszeres olvasót*o* Örömtáncot jártam , kb. mikor megláttam ^^ 

16 megjegyzés:

  1. Úristeeeeeeeeeeeeeen >.<
    komolyan itt hagyod abba?:D
    nagyon tetszik : )

    VálaszTörlés
  2. Vajon mit mond neki Eleanor?Ááá már nagyon várom:)Siess!!
    Amúgy nagyon ügyesen írsz! :)

    VálaszTörlés
  3. Hajjy Hajjy:D de édes.:D kövit!:D

    VálaszTörlés
  4. Úúúú ez nagyon jó lett.:D:D:D:DD Következőt hamar.:D

    VálaszTörlés
  5. uramisten..sírtam a röhögéstől:DDD Hajjy..decukii*-* miért itt kell abbahagyni?-.-:D Hozd a kövit gyorsan:DD

    VálaszTörlés
  6. szia:)
    jaj de imádom a blogod! :D
    Milyen édes már Benji *-*
    Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  7. Te jó ég nagyon jóóó!!! siess a kövivel olyan aranyosak!!!!! :333

    VálaszTörlés
  8. Szia:)) Most találtam rá a blogodra, de látom, még csak 7 komment van, nos szerzek én még olvasókat, csak legyen következő rész :$ :D Amúgy a szóválasztó társalgáson vicces kívül könnyesre nevettem mindkét szemem, már 2 zsebkendő volt nálam, és majd' megfulladtam. :DD Gratulálok. Történet lekedvdencelve. (:
    Sok puszi: ~*Loretta*~

    VálaszTörlés
  9. szia! nagyon tetsziiiik!! azt lehet tudni, hogy hány rész lesz összesen?? remélem sok... nagyon jó ez a történet!!:DD

    VálaszTörlés
  10. *elkelkaposztasitottalanitottatok* erre felfigyeltem, de ne vedd magadra

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon nagyon jóóóó..:)))<33:)
    Kövitt *-*

    VálaszTörlés
  12. Koviiit pls :'( *-* itt abba hagyni

    VálaszTörlés
  13. Ne szórakozzál!!!!!!!!!
    Komolyan mondom odamegyek és...
    Ha nem írsz most rögtön egy új részt...én!!!!
    KÖVÍÍÍÍÍÍÍÍT!!!!!!!

    VálaszTörlés
  14. basszus.xdd végigszakadtam ezt a részt:DD annyirateccik*-*

    VálaszTörlés