2012. november 16., péntek

8.fejezet.~Babázás , és Eleanor.


8.fejezet.


Nagy levegőt vettem , majd megnyomtam a kis zöld telefon gombot a mobilomon.
- Szia - szóltam bele reménykedve.
- Szia Louis - hallottam meg Eleanor szép hangját - Azt hiszem , ideje , hogy beszélgessünk kicsit.
- Szerintem is - motyogtam.
- Tudod , igen megleptél ezzel az egésszel , egyszerűen az elején felfogni nem tudtam , de aludtam rá egyet , és úgy gondolom , hogy emiatt nem kéne szakítanunk . 
- Akkor nem haragszol rám? - álltam fel a fotelből , és mentem be a szobámba.
- Nem - vágta rá egyöntetűen.
- Hála a magasságosnak - fújtam ki a levegőt - Nem jössz ide? - mosolyodtam el.
- Hol vagytok? - nevette el magát.
Lediktáltam Eleanornak a szálloda pontos címét , majd letettük a telefont.
El azt mondta , hogy idejön.
Úgy döntöttem , hogy visszamegyek a többiekhez.
Mikor kiléptem az ajtón a fiúk egyszerre rám néztem , majd vissza Benjaminra.
- Mondtam ! - mutogatott Liam.
- Mi van? - értetlenkedtem.
- Gyere ide! - ingatta a fejét Zayn . Én még mindig nem értettem semmit , de azért odamentem Zayn kérésére.
- Ülj le ! - adta ki az utasítást Liam - Most fogd meg! - nyomta a kezembe Benjamint , majd a mind a négyen elénk guggoltak és figyelni kezdtek először összehúzott szemöldökkel , majd állukat simogatva.
- Mi az Istent néztek már ennyire? Nincs rajtam nadrág? - néztem le , de a nadrágom megvolt.
- Psszzztt!  - szólt rám Niall , majd konzultálni kezdtek.
- De az arc forma - mutogatott felém Liam - Meg a orr , és a szájuk is.
- Igazad van - simogatta állát Zayn.
- Nekem mindig igazam van .. - rázta a fejét Liam.
- Csak szeretnéd - csapott a vállára egy vigyor kíséretében Harry.
- Én , hadd fogjam most meg - csillant fel Niall szeme , majd felém közeledett kinyújtott kézzel.
- Tessék - nevetve a kezébe adtam - Amúgy , mint látom nem zavar titeket , hogy itt van ..
- ZAVAR? - kérdezték egyszerre , majd Harry folytatta - Benjamin sosem zavar.
- Ha ti mondjátok .. - rántottam vállat- Valaki ide dobná a távirányítót?
- Nesze - vágta hozzám Harry.
- Kösz ! - néztem ár csúnyán.
Kapcsolgatni kezdtem a tv-t , majd mikor találtam valami elfogadható műsort azon a csatornán hagytam.
Nagyban belemerültem a tv-zésbe , mert egyszer csak egy kopogás szakította meg vizuális szórakozásomat , majd belépett Eleanor.
Szó szerint mindent eldobva pattantam fel a kanapéról , és szaladtam hozzá , majd átöleltem.
- Hiányoztál ! - pusziltam meg az arcát.
- Te is ! - simított végig a hátamon.
- Ezt nem a gyerek előtt kéne - nézett rám rosszallóan Zayn.
- Bocsáss meg - hunyorítottam , majd elengedtem Eleanort , és csak a kezét fogtam tovább.
- Szóval , Ő az a kisbaba? - húzta fel egyik szemöldökét Eleanor.
Én csak bátortalanul bólintottam egyet.
- Megfoghatom ? - érdeklődött.
- Persze - mentem oda Niallhoz és vettem ki a kezéből Benjit , majd vissza Elhez , és a kezébe raktam.
Benjamin először szem ügyre vette Eleanort , majd rámosolygott azzal az édes vigyorával.Kis kezeit az arcához rakta , majd  tapogatni kezdte.
- Hajjy! - fordult meg Eleanor kezeiben , és Harryre mutatott.
- Ó , te beszélsz? - lepődött meg kedvesem - Végső soron , tök édes vagy.Hasonlítasz apukádra.
Eleanor hirtelen felém fordult , és egy széles mosolyban részesített.Szépséges arca ragyogott ,  boldognak tűnt.
- Annyira aggódtam , hogy meg fogsz utálni örökre - karoltam át a derekát , és egy puszit nyomtam az arcára.
- Soha nem tudnálak megutálni  - bújt hozzám.
- Akkor most megnyugodtam!
- Éhezem! Nem jöttök le velem ide a szálloda melletti étterembe kajálni ? - állt fel Niall.
- Veled tartok! - Liam , Harry , Zayn.
- Akkor mi is megyünk - néztem Eleanorra.
- Igen - bólintott.
Benjamint átadta nekem Eleanor , majd mind a 7-en együtt indultunk lefelé az étterembe.
Mindenki besereglett a liftbe , majd a gomb megnyomására került a sor.
- Én hadd nyomjam meg  - ugrándozott Niall.
- Nem , mert én nyomom meg ! - Benjamint Liam kezébe adtam és arrébb löktem Niallt  , majd megnyomtam.
- Ez csúnya volt - görbítette le az ajkát.Benjamin felkacagott.
- Látod? Még Ő is kinevet! - kuncogott mindenki.
- Hát ez fantasztikus - fanyalgott Niall , majd végül felállt.
A liftből kiszállva , kimentünk a szálloda nagy ajtaján , és kapucninkat a fejünkre húzva lépdeltünk az étterem felé.
Niall kitárta az étterem ajtaját , és elsőnek be is lépett rajta , mi követtük a példáját.
- Liam , visszaadnád? - nyújtottam Benjamin felé a kezemet.
- Ha jól emlékszem te nyomtad a kezembe - húzta össze a szemöldökét , majd visszaadta Benjit.
- Szép napot az uraknak , és a hölgynek ! - köszönt egy jól öltözött pincér - Mit parancsolnak?
- Egy asztalt ahol elférünk heten ! - bólogatott Niall.
- Szóval egy hét személyes asztalt - javította ki a pincér.
- Igen , de az egyik személy egy etetőszék legyen - igazítottam meg Benjamint a karomban.
- Kérem kövessenek - indult meg az étterem belseje felé a pincérünk.
Leültünk az asztalhoz amit mutatott , majd pár perc múlva meghozták Benjaminnak az etetőszékét , amibe beleültettem , és magam mellé húztam.
- Na idefigyelj kis haver - néztem mélyen a szemébe , Benjamin csak elmosolyodott- Viselkedjél szépen , mert egy étteremben vagyunk.
- Louis , - tette vállamra a kezét Eleanor - Benjamin egy kisbaba , nem hiszem , hogy megérti.
- Jó kisbaba , de mégsem hülye gyerek , az én fiam nem hülye gyerek - húztam ki magamat.
- Jó , jó , elnézést , hogy megszólaltam.


Nagyon sajnálom , hogy eddig nem tudtam friss fejezetet hozni , csak hát annyira elvoltam havazva az utóbbi héten :| 
El is vagyok tiltva az internettől sajnálatos módom:S Így nem tudtam előbb felrakni nektek!
Remélem , hogy azért tetszett a fejezet és kapok még 10-12 kommentárt , és +olvasókat!!:)
Oldalt lehet szavazni is!!:)

8 megjegyzés:

  1. ááááhh*o*
    Remélem Louis és Zoe összejönnek:||
    Köviiiiiiiit.:))

    VálaszTörlés
  2. egyszerűen imádom! egyáltalán nem összecsapott, Nekem baromira tetszik, és az is, hogy hogy állítod be a szereplőket, szerintem a való életbe is ilyenek :)
    köviiiit ^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon szeretem <3 es telleg ugy irod le, hogy teljes mertekben el tudom kepzelni h a fiuk igy viselkednek egymassal,ilyeneket mondanak... es raadasul Louis a kedvencem <3 *-* csak igy tovabb ;)

    VálaszTörlés
  4. Hozd a kövit!!! nagyon jó *-* :)

    VálaszTörlés
  5. Húú megnyugodtam.Azt hittem szakítanak...
    Nagyon jó, imádom ♥ :D

    VálaszTörlés