2012. december 5., szerda

13.fejezet.~Haza.



13.fejezet.


2 nap elteltével , oly döntést hoztam , hogy ideje hazavinni Benjamint.
Szegény baba , már vagy 3 napja nem látta anyukáját , és pedig egy ilyen babának szüksége van az anyukájára.

- Engedjetek el , kérlek! - próbáltam kiszabadulni húgaim szorító karjaiból.
- De Louis! Megígéred , hogy jó leszel ? - nézett rám kiskutya tekintettel Daisy.
- Megígérem - nevettem fel  , majd végre elengedtek.
- Azt hiszem , akkor már odaadom - nyomta a kezembe Benjamint Anyu , majd beült a vezető ülésre.- Lányok jók legyetek , míg haza nem érek! A főnök Lottie!
- Ez az - vigyorgott húgom , majd megszeppenve felkuncogott.
- Ez nem éri! - húzta a száját Fizzy.
- Az élet sokszor igazságtalan , húgocskám - pacskoltam meg az arcát , majd beültem a kocsiba.
Benjamint beültettem a gyerek ülésbe , amit Anya nem tudom , hogy honnan szervált.
- Mehetünk? - mosolygott a visszapillantó tükörbe.
- Igen - bólintottam, mire Ő rálépett a gázra.
- Kisfiam , ugye semmit nem hagytál otthon?Kulcs , telefon , egyéb dolgok?Még visszafordulhatok!
- Öhm - a zsebemre simítottam a kezemet - telefon megvan , elvileg , kulcs is van , zseblámpa , öhm , egy szál cigi.
- Micsoda?- villant rám Anya szeme , mire felnevettem.
- Csak vicceltem - kuncogtam tovább.
- Játsszál csak , játsszál , egyszer majd úgy is megjárod.Te semmiből nem tanulsz! - rázta a fejét .
Ezek után az út további része csöndben telt , hiszen , Anya most megsértődött a kis viccem miatt a cigivel.
Benjamin is szépen tűrte az utazást , egy méltatlan 'szava' nem volt.

Mikor Londonba értünk küldtem Zoe-nak egy sms-t , hogy már közeledünk.
Előre félek , hogy mit fog mondani .Lehet , hogy ki akar csinálni , és rendőrökkel vár , vagy rám küldi az anyját , vagy az öccsét.Ki tudja?Zoe-tól bármi kitelik , legalábbis szerintem.

- Hova is kell pontosan mennem? - nézett rám semmit mondó tekintettel Anyu.
- Zoe-hoz.
- És hol lakik?
- Hol lakik? - súgtam oda Benjaminnak , Ő pedig mintha értette volna mit mondok huncutul felnevetett.
- Szóval nem tudod? - Anyu hangja csak úgy izzott.
- De , de tudom , csak kell a papírom! Vagy várj! Itt kanyarodj  jobbra , majd a kereszteződésnél balra , majd újra jobbra , és az a kis utca ahol csomó ház van.
- Oké - Én nem tudom , hogy tudta követni szavaimat Édesanyám , mert őszintén szólva Én magam sem tudom , mit mondtam.

Amint odaértünk Zoe háza elé , Anyu leparkolt , és mi meg kiszálltunk.
Benjaminnal a kezemben mentem az ajtó felé.A verandára lépve kicsit megingott az önbizalmam , ami eddig igen nagy volt , de mostanra lekicsinyedett.
- Ha Anyukádnak szándékában áll megenni engem , ugye megvédsz kis pajtás? - vágtam furcsa képet , majd megnyomtam a csengőt.
Az ajtó pár másodpercen belül már nyitódott is , és rá egy percre már Benjamin nem volt a kezemben.Zoe halálra puszilgatta szegényt.
- Édes kisbabám ! - ölelte magához - Nagyon hiányoztál.- puszilta arcon.
- Zoe , Én sajnálom ... - kezdtem volna magyarázkodni.
- Te inkább maradj csöndbe , és most napokig ne is lássam a képedet - Zoe szeme szikrákat szórt.Mint aki ölni készül.
- Oké , de ugye , majd elvihetem még Benjamint ide , vagy oda? - vettem fel egy erőltetett vigyort.
- Még átgondolom , hogy ezek után egyáltalán a közelébe mehetsz e.
- Ne csináld már! Úgy megszerettem ezt a kis kölköt.
- Hm , ha te mondod. De most menj! Gondolom kifárasztott ez alatt a pár nap alatt is.
- Nem igazán - rántottam vállat.- De tényleg megyek , meglátogatom ír barátomat.
- Rendben! Szia! - mondta Zoe , majd csukta volna be az ajtót.
- Várj! - támasztottam meg a kezemmel.-Hadd köszönjek el tőle .
- Ahj! - mondta Zoe , majd a kezembe helyezte babánkat.
- Jó legyél! Ha pedig valami baj van üzenj Kevinnel! - kacsintottam Benjaminra , mire Ő csak felnevetett azon az édes hangján , majd megpacskolta az arcomat.
- Oké! Elég volt a szép pillanatokból! - zavarta meg Zoe a eszmecserénket Benjaminnal.
- Jó , na! Jó baba legyél! - pusziltam arcon , majd visszaadtam Zoenak.
Benji , mintha érzékelte volna a dolgokat integetni kezdett nekem , miközben Zoe becsukta az ajtót.
Mosolyogva léptem le a verandáról , és indultam vissza a kocsiban várakozó Anyukámhoz.
Beültem mellé az anyós ülésre , majd felé fordultam.
Anyu felhúzta a szemöldökét , és elvigyorodott.
- Te olyan pimasz vagy! - húzta magához az arcomat , és megpuszilta.
- A véremben van - nevettem fel halkan , mire Anyu csak összeborzolta a hajamat , és nagyot sóhajtott.
- Hát persze! Hova vigyelek?
- Nem akarsz elvinni Mullingarba?
- Te bolond vagy Édesem? Biztos , hogy nem kocsikázok el innen Írországba.
- Miért ne?Látsz egy kis világot!
- Hidd el , többet láttam a világból , mint te kis életed során - sunyított rám Anyum , majd a gázra taposott.
- Akkor mosta hova viszel?
- A reptérre!Onnan megy repülőgép Mullingarba! Niall nagyon fog neked örülni , ugye tudod?Szegény elmegy a családjához pár napra , erre te belerondítasz.
- Na kösz szépen! Igenis jó társaság vagyok.Teljesen biztos vagyok benne , hogy nagyon hiányzom neki.
- Én nem - rázta Anya a fejét , majd hajtott tovább.

Remélem nem haragszotok , hogy mostanáig nem volt új rész , csak nem nagyon volt időm semmire sem:SS De most hoztam , parancsoljatok!!:)Komik száma szép volt az előző fejezetnél , remélem , hogy most is lesz annyi.:!!:D


15 megjegyzés:

  1. Nagyon joo...gyorsan gyorsan koviit :D

    VálaszTörlés
  2. naggyon nagyon jó lett :DD köviiit :)))

    VálaszTörlés
  3. nagyon szupi lett:) kövit:)

    VálaszTörlés
  4. Mindig ugyan azt a formádat hozod, jó ötletekkel, gondolatokkal,és pár viccel. Nagyon tetszik remélem lesz majd időd a következő fejezet megírásához..:)

    VálaszTörlés
  5. jajj, Zoe milyen vaskalapos! :D
    hamar hozd a kövit! *o*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett hamaaaar hozd a köviiiit!! :DD

    VálaszTörlés
  7. Én most őszinte leszek......ráuntam a blogodra. Nagyon egyhangú semmi nagy dolgok nem történnek benne, unalmas. ://
    Attól még olvasom de nem szívesen, várom az áttörést mint a többi blogodnál :)

    Nagy rajongód

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nagyon jó lett csak Zoe egy kicsit gyorsan akar mindent vagy idegesen vagy nem is tudom, hogy mondjam én már azt várom amikor ők lesznek kettesben Louis-val meg minden és a fiúkról sincs semmi... De amúgy nagyon jó és hozd a kövit nehogy vége legyen ennek a blognak !!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó! Folytasd! :)

    VálaszTörlés
  10. Nos szerintem nagyon jól írsz! Lehet, hogy néha egyhangú, de ez nem egy sablonos történet és én ezért nagyon élvezem! Minden nap feljövök megnézni hátha van új, úgy hogy csak így tovább!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem szuper,csak így tovább!! :)) ♥

    VálaszTörlés
  12. ez nagyon szupi! :D olyan mintha tényleg megtörtént volna! :)

    VálaszTörlés